PREGUNTES FREQÜENTS

Tens les següents opcions:

  • Omple el formulari de reparació de aquesta mateixa pàgina assegurant posar les teves dades de contacte i posteriorment ens comunicarem amb tu per ultimar detalls.

  • Truca'ns a l'+34 936 672 710 i el tancarem tot en la mateixa trucada.

  • Envia'ns un mail a administracion@flowcheck.es amb les teves dades i detalls del teu equip, i us respondrem amb el pressupost detallat. Pots adjuntar fotos, són molt útils per fer-nos una idea de les millors opcions per a tu.

  • Escriu-nos un WhatsApp a l'+34 608.115.026 amb el que desitges reparar o revisar, també pots enviar-nos fotos per tenir una millor idea del que necessites.

En qualsevol dels casos necessitarem demanar-te les dades de contacte, facturació i enviament / recollida, en cas necessari, per agilitzar el procés.

Com sol·licito una reparació?

                                          Quant de temps trigarà la revisió o reparació del meu equip?

Si alguna cosa ens diferencia de la resta, és el compromís que acatem feia els nostres clients. Per això, en revisions o reparacions estàndard sempre oferim els següents períodes de lliurament màxims:

Per a particulars:

  • Reguladors: 10 dies laborables.

  • Ordinadors: 5 dies laborables.

  • Jackets: 10 dies laborables.

En el cas que hi hagi una dificultat extra no prevista que requereixi una extensió d'aquest termini ens posaríem en contacte prèviament per discutir les opcions.

                        ¿Els enviaments i recollides estan inclosos en els pressupostos?

No estan inclosos, tret que ens especifiquis el contrari. Si vols que te l'enviem o que t'ho recollim a casa pots tenir-ho fins a 24 hores i des de 6,50 €. Consulta les tarifes de transport aquí.

                                      Què he de fer per enviar el meu equip a FLOW CHECK?

Si no pots desplaçar-te a les nostres instal·lacions pots triar l'opció de recollida a casa (o on vulguis) i en 24h la nostra empresa de transport ens ho farà arribar. Tan sols has de protegir bé el teu equip i empaquetar acuradament, després simplement pots enganxar un paper o escriure directament la nostra adreça en el paquet:

FLOW CHECK

Carrer Cardenal Reig 13, Local

08028 Barcelona

93.667 27 oct

No oblidis introduir en el paquet una nota amb les teves dades o la còpia de l'pressupost!

                                   Com sé que heu rebut l'equip en cas de enviar-lo mitjançant                                                             transportista?

Quant el transportista ens lliuri el paquet, el primer que farem serà introduir les dades (si no els teníem prèviament) seguidament de la informació de l'equip així com els seus números de sèrie perquè tot el procés tingui traçabilitat. Posteriorment t'enviarem un mail amb el pressupost detallat indicant les teves dades i les de l'material a revisar juntament amb una data de lliurament estimada.

                             Com em informaréis de la finalització dels treballs al meu equip?

Un cop finalitzats els treballs enviarem un altre mail amb la factura final i el certificat de treballs realitzats. En aquest mateix mail t'indicarem les diferents formes de pagament perquè puguis tornar teu equip a casa 'com si estigués acabat de comprar!

Efectivament, el nostre principal objectiu és la satisfacció dels nostres clients així com la nostra pròpia pel bon servei que oferim. Pel que donem una garantia de 3 mesos en tots els nostres treballs perquè puguis començar la temporada de busseig amb tranquil·litat.

                   Tinc garantia sobre el meu reparació o revisió?

La nostra guinda d'el pastís!

És un informe en què et detallem TOT el procés pel qual ha passat el teu equip, des de les condicions en què arriba a les nostres mans fins al moment de empaquetat. Passant per totes les fotografies que li haurem fet l'estat intern de la mateixa i els tests ANSTI o proves de pressió realitzades, així com tots els recanvis i tècniques utilitzades.

D'aquesta manera aclarim tots els possibles dubtes que puguis tenir i oferim tota la transparència que possible al nostre treball.

Què és el certificat de treballs realitzats?

La factura és la principal eina que té tot consumidor per poder demostrar i exercir els seus drets en cas de tenir algun problema amb el producte. Imagina l'important que és en el cas d'un problema amb un regulador o un altre equip especialitzat, de el qual depèn la nostra seguretat a l'aigua.

Per això, des Flow Check, apostem per una gestió de dades meticulosa que ens permet presumir d'obtenir la nostra ISO 9001 (Sistema de Gestió de la Qualitat), de manera que no només et protegim dins l'aigua, també et deixem cobert fora d'ella .

                                             Per què és important que tingui una factura de la meva revisió?
flowchecklogo_edited.png

Dilluns a dijous: de 9.30hs. a 13.30 hs. i de 14.30 a 19 hs.

Divendres: de 9.30hs. a 15.30 hs.

  • Instagram App Icon
  • Wix Facebook page
  • Pinterest App Icon
  • Icono social Twitter

 

 

C/ del Cardenal Reig 13, 08028 Barcelona

+34 936 672 710

administracion@flowcheck.es